tiistai 24. lokakuuta 2017

Eläinkommunikointia Majurin kanssa

Edellisessä postauksessa tämä käytiin Ruusan kanssa läpi. Nyt on vuorossa Majuri. 

Ensinnäkin kannattaa huomata eräs seikka. Tämä  ihminen, joka tässä on harjoitellut tätä eläinkommunikaatiota kurssillaan, ei ole koskaan luonnossa nähnyt Ruusaa tai Majuria ja luo tulkinnan ihan oman näkemyksensä tai kommunikaationsa pohjalta intuitiivisesti tai selvännäköisesti.

En voi muuta sanoa, että kaikenlaista on tämän maan päällä! Jotakin kyllä osuukin tässä kommunikoinnissa.

Joten tässä Majurin osio:


Majurin mahtava energia pyyhkäisee koko huoneen läpi, kuin voimakas aalto. Majuri kehrää komealla matalalla äänellä. Majuri menee suoraan viestiinsä: "Minä olen täällä opettamassa ja näyttämässä, että on muitakin mahdollisuuksia ja tapoja. Katsokaa minua. Minä vain istun tai makaan, mutta koko ajan valppaana ja kaikki aistit avoinna. Tarkkailen, että mitä ja missä tapahtuu, ja rohkeasti menen sitä kohti, mikä vaikuttaa houkuttelevalta. Kyllä sitä sitten pian huomaa, jos valitsemani suunta olikin väärä. Aina voi palata takaisin ja aloittaa alusta. Minulta ei rohkeutta puutu, ja malttia ehdin harjoittaa myöhemminkin (vinkkaa silmää)."

Majuri on hyvin mahtipontinen ja huumoria rakastava. Hänellä on sellaista pilkettä silmäkulmassa, ja hänestä on mukava välillä vähän järkyttääkin omia ihmisiään: " Minä pidän mukavuudesta - oikein kovasti. Kuitenkin elämässä ei voi jäädä paikoilleen. Vaikka me kissat olemme paljon paikallaan lepäilemässä, olemme kuitenkin koko ajan läsnä. Silloin pystyy milloin vain tarvittaessa lennähtämään mihin suuntaan tahansa. Kun te ihmiset olette paikallanne, te olette kuitenkin jossain muualla ajatuksinenne. Teiltä jää näkemättä tämä hetki ja sen tuomat mahdollisuudet. Niin kuin olettekin jo huomanneet, lempiherkkuni on kana. Sitä voisi olla tarjolla silloin tällöin, jos saan pyytää. Haluan vielä sanoa, että kiitos kun olette olleet hyviä minulle ja Ruusalle. Meillä on täällä kissojen maanpäällinen paratiisi."


Kiitos taas Emmille! Oli mukava päästä sisään Majurin ajatusmaailmaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kertokaa kuka tykkää kissoistani ja antakaa minulle hoitovinkkejä! Olisin iloinen siitä!